Jag och Cajsa har en ny bästis!

Hejhej. Nu är jag hemma och har käkat pizza ;p
Vi var ute på kompisgungan och flummade. Haha jag la mig under gungan så gjorde Cajsa värsta farten och det var fett kul! Jag filmade när jag låg där under men den filmen när på Cajsas kamera. Haha det kändes som om gungan skulle krocka i mig och döda mig eller nått ;s
Men som kom en tjej som jag och Cajsa blev bästisar med :D
Haha vi pratade om allt mellan killar och bröst. Eller det är ju inte så långt emellan ;s Haha men iallafall så höll jag på att garva ihjäl mig när hon såg att Cajsa hade lösnaglar för att hon var 6år och när gon såg dem så sa hon:
- Vassa naglar tiger grrr! ;D Hahaha och såhär ''sexigt'' eller vad man nu ska kalla det! xD
Men vi lura i den stackaren en massa som jag inte pallar skriva ner för då lär jag få sitta här ett tag men om ni vill veta så komentera det så kanske jag pallar sen ;p
Alla bilderna och de är på Cajsas kamera så jag kan inte ladda upp något menmen...

Det är bara jag, Cajsa och vår bästis som fattar ↓ ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0