Toktok

Tjolahopp. Nu sitter jag här och har typ växtvärk i bena ;o
Men iallafall så va jag med min granne Veronika och vi drog till..nånting och doppa fötterna och flumma ;p
Men sen precise när vi kände för att bada och höll på att komma i så ringer det för det var matdags ;(
Men jaja det kanske var bäst de. Annars kanske vi hade blivit sjuka ;s

Men sen åt jag och var med Cajsa men nu äter hon och sen ska jag kanske vara med henne igen för att Veronika rensar eller nått men om hon blir klar kanske alla kan vara ;p Menmen nu ska jag bjuda på lite bilder och videosar. Men vissa filmer och bilder var liiiiite för tokiga ;s På bara då jag och Veronika va så hade jag 82 i min kamera album ;D


Hahahah! Vackra Veronika ;p Hahaha!

Jag.

Hahahahahahahahaah! Kommer aldrig sluta garva åt den här bilden! xD



Haha spexigt ;p

Tssss

Me and Veronika ;)

Veronika och jag :)

Hahahahahah!

Moi ;p

Jag pallar inte lägga upp nå videosar nu.. De kommer väl nån gång.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0